۱۴۰۲/۱۰/۲۸   8:51  ویزیٹ:1876     مضامین


لیلہ الرغا‏ئب (ماہ رجب کی پہلی جمعرات ) کی فضیلت اور اعمال

 


★ آج کی شب، ﻟﯿﻠۃﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ★
رجب کی پہلی جمعہ کی رات۔

ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﮐﯽ ﻣﻌﻨﺎ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﻭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﯿﮟ ؟
ﺟﻮﺍﺏ : ﻟﯿﻠۃﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮨﮯ۔ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻓﻀﺎﺋﻞ ﻭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﯿﮟ؛ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺟﻤﻌﺮﺍﺕ ﮐﻮ ﺭﻭﺯﮦ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﺧﺎﺹ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺫﮐﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻟﻤﺨﺘﺼﺮ ﯾﮧ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺭﺍﺕ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﺑﺎﺭ ﺁﺗﯽ
ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻏﻔﻠﺖ ﻧﮧ ﺑﺮﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺿﺎﺋﻊ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ۔
" ﺭﻏﺎﺋﺐ " "ﺭﻏﯿﺒۃ " ﮐﯽ ﺟﻤﻊ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻭﮦ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺭﻏﺒﺖ ﻭ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﮐﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﮨﯿﮟ ﻧﯿﺰ ﯾﮧ ﺍﺻﻄﻼﺡ ﻋﻄﺎﺋﮯ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺍﻭﺭ ﺑﺨﺸﺶ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ " ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ " ﮐﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﺷﺐ
ﮐﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻭ ﺑﻨﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﻏﺒﺖ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻧﯿﮏ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﺋﺴﺘﮧ ﺑﻨﺪﯾﮯ ﺍﺱ ﺷﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭻ ﮐﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺳﮯ ﺍﻧﺲ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺭﻏﺒﺖ ﺭﮐﮭﺘﮯ
ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻣﺨﻠﺺ ﺑﻨﺪﮮ ﺭﺏ ﻏﻔﻮﺭ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻗﺪﺳﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺘﻮﺟﮧ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺧﺎﮐﺴﺎﺭﯼ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﻭ ﺑﺨﺸﺶ ﻭ ﻋﻄﺎﺀ ﮐﮯ ﺣﻘﺪﺍﺭ ﺑﻨﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﻋﻄﺎﺀ ﻭ
ﺑﺨﺸﺶ ﺟﺲ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻧﺘﮩﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔

ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ ﺍﻭﺭ ﻗﺪﺭ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ
ﺍﺱ ﺷﺐ ﮐﯽ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﺍﻭﺭ ﻋﻈﻤﺖ ﻭ ﻗﺪﺭ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﻮ ﺫﯾﻞ ﮐﯽ ﺩﻭ ﺻﻮﺭﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ :
1 ۔ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﺑﺬﺍﺕ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺹ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﻗﺪﺭ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ ﺭﮐﮭﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ
ﺍﭘﻨﯽ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺷﺐ ﮐﻮ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺷﺐ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﺎﺟﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﻧﮯ
ﮐﯽ ﺭﺍﺕ ﮨﮯ۔
-2 ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﺣﺮﺍﻡ ﻣﮩﯿﻨﻮﮞ ﮐﺎ ﭘﮩﻼ ﻣﮩﯿﻨﮧ ﮨﮯ ( ﺣﺮﺍﻡ ﻣﮩﯿﻨﯽ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ، ﺫﯼ ﺍﻟﻘﻌﺪﺓ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ، ﺫﯼ ﺍﻟﺤﺠۃ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺮﻡ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﯿﮟ ) ۔
ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﺎ ﻣﮩﯿﻨﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻣﮩﯿﻨﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎﺀ، ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﻟﮩﯽ ﮐﮯ ﻧﺰﻭﻝ ﮐﺎ ﻣﮩﯿﻨﮧ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﺵ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﮐﻮ " ﺭﺟﺐ ﺍﻻﺻﺐ " ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ
"ﺻﺐ " ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﮔﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺳﻨﮯ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﺲ ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﻧﮯ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮐﯽ ﺷﺮﺍﻓﺖ ﺍﻭﺭ ﻗﺪﺭ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﻣﯿﮟ ﺳﻤﯿﭧ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﺟﺐ ﮐﮯ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻓﻀﯿﻠﺘﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺳﻤﯿﭧ ﻟﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﺷﯿﺦ ﺍﻟﻤﺤﺪﺛﯿﻦ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺎﺱ ﻗﻤﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺷﺮﯾﻒ " ﻣﻔﺎﺗﯿﺢ ﺍﻟﺠﻨﺎﻥ " ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﻓﻀﯿﻠﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﺟﺎﻥ ﻟﻮ ﮐﮧ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮐﻮ ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺁﻟﮧ ﻭ ﺳّﻠﻢ ﺳﮯ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺑﺎ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﻋﻤﻞ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻋﻼﻣﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﺎﻗﺮ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻧﮯ ﺑﺤﺎﺭﺍﻻﻧﻮﺍﺭ ﮐﯽ ﺟﻠﺪ 25 ﻣﯿﮟ ﻋﻼﻣﮧ ﺣﻠﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﻋﻼﻣﮧ ﺑﻨﯽ ﺯﮨﺮﮦ ﮐﻮ ﻋﻄﺎ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﺎﻣﮯ ﮐﮯ ﻣﺘﻦ ﻣﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺷﺐ ﮐﯽ ﺷﺮﺍﻓﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺧﺎﺹ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﺑﺨﺶ ﺩﯾﺌﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﺷﺐ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﺍﯾﮏ ﻧﻤﺎﺯ ﺳﮯ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﯾﮧ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﺠﺎ ﻻﺋﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﺛﻮﺍﺏ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﺷﮑﻞ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﮭﯿﺞ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻮﻧﺲ ﻭ ﮨﻤﺪﻡ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻻﺋﮯ۔
ﻧﮩﺎﯾﺖ ﻣﻘﺒﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﯾﮧ " ﺛﻮﺍﺏ " ﻟﯿﻠۃ ﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺑﺠﺎ ﻻﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﺨﺺ ﺳﮯ ـ ﺟﻮ ﺍﺏ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﺳﮯ ﺭﺧﺼﺖ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ـ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﮐﮭﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﻤﮑﺘﮯ ﭼﮩﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﻓﺼﯿﺢ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﮯ ﮔﺎ :
ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﺣﺒﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻭﺳﺖ ! ﺗﺠﮭﮯ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺗﺠﮫ ﮐﻮ ﮨﺮ ﺷﺪﺕ ﺍﻭﺭ ﺳﺨﺘﯽ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﻣﻠﯽ۔
ﻣﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺷﺨﺺ ﭘﻮﭼﮭﮯ ﮔﺎ : ﺗﻮ ﮐﻮﻥ ﮨﮯ؟ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﮩﺮﮮ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﮩﺮﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺮﮮ ﮐﻼﻡ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﻤﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﭩﮭﺎ ﮐﻼﻡ ﮐﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﺳﮯ
ﺑﮩﺘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﮨﮯ۔
ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﮐﮩﮯ ﮔﺎ : ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﺛﻮﺍﺏ ﮨﻮﮞ ﺟﻮ ﺗﻮ ﻓﻼﻥ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﮐﯽ ﻓﻼﻥ  ﺷﺐ ﮐﻮ ﺑﺠﺎ ﻻﯾﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺁﺝ ﺷﺐ ﺗﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺁﯾﺎ ﮨﻮﮞ ﺗﺎ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﺍ ﺣﻖ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺮﺍ ﺍﻧﯿﺲ ﻭ ﻣﻮﻧﺲ ﺑﻦ ﺟﺎﺅﮞ ﺍﻭﺭ ﻭﺣﺸﺖ ﻭ ﺧﻮﻑ ﮐﻮ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﺍﭨﮭﺎ
ﻟﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺻﻮﺭ ﺍﺳﺮﺍﻓﯿﻞ ﺑﺠﮯ ﮔﺎ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﺤﺸﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺮﮮ ﺳﺮ ﭘﺮ ﺳﺎﯾﮧ ﮈﺍﻟﻮﻧﮕﺎ۔ ﭘﺲ ﺧﻮﺵ ﺭﮨﻮ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺗﯿﺮﯼ ﻧﯿﮑﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﭧ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﮯ ﮔﯽ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺎﺱ ﻗﻤﯽ ﺍﺱ ﺷﺐ ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﭽﮫ ﯾﻮﮞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺟﻤﻌﺮﺍﺕ ﮐﻮ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﮐﮭﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﻐﺮﺏ ﻭ ﻋﺸﺎﺀ
ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ 12 ﺭﮐﻌﺘﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻮ۔ ﮨﺮ ﺩﻭ ﺭﮐﻌﺖ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﮑﻤﻞ ﮐﺮﻭ۔ ﮨﺮ ﺭﮐﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺳﻮﺭﮦ ﺣﻤﺪ، ﺗﯿﻦ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻧﺎ ﺍﻧﺰﻟﻨﺎﮦ ...  ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺭﮦ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺳﻮﺭﮦ ﺍﺧﻼﺹ (ﻗﻞ ﮨﻮﺍﻟﻠﮧ ﺍﺣﺪ ... ) ﭘﮍﮬﻮ۔ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺩﻭ ﺭﮐﻌﺖ ﻧﻤﺎﺯ  ﺳﮯ ﻓﺮﺍﻏﺖ ﭘﺎﺅ ﺗﻮ 70 ﻣﺮﺗﺒﮧ « ﺍﻟﻠﮩﻢ ﺻﻠﯽ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺍﻻﻣﯽ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﮧ»
ﭘﮍﮬﻮ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺳﺠﺪﮦ ﮐﺮﻭ ﺍﻭﺭ 70 ﻣﺮﺗﺒﮧ « ﺳﺒﻮﺡ ﻗﺪﻭﺱ ﺭﺏ ﺍﻟﻤﻼﺋﻜۃ ﻭ ﺍﻟﺮﻭﺡ »
ﭘﮍﮬﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﺮ ﺳﺠﺪﮦ ﺳﮯ ﺍﭨﮭﺎﺅ ﺍﻭﺭ ﺳﺘﺮ ﻣﺮﺗﺒﮧ «ﺭﺏ ﺍﻏﻔﺮ ﻭ ﺍﺭﺣﻢ ﻭ
ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻋﻤﺎ ﺗﻌﻠﻢ ﺍﻧﻚ ﺍﻧﺖ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻻﻋﻈﻢ » ﭘﮍﮬﻮ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺳﺠﺪﮦ ﮐﺮﻭ
ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﭘﮭﺮ 70 ﻣﺮﺗﺒﮧ « ﺳﺒﻮﺡ ﻗﺪﻭﺱ ﺭﺏ ﺍﻟﻤﻼﺋﻜۃ ﻭ ﺍﻟﺮﻭﺡ» ﭘﮍﮬﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ
ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﺎﺟﺎﺕ ﻃﻠﺐ ﮐﺮﻭ۔
ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻟﻤﺮﺍﻗﺒﺎﺕ ﮐﯽ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻋﺎﺭﻑ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻭﺍﺻﻞ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺁﯾﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺟﻮﺍﺩ ﻣﻠﻜﯽ ﺗﺒﺮﯾﺰﯼ ﺍﭘﻨﯽ
ﮐﺘﺎﺏ " ﺍﻟﻤﺮﺍﻗﺒﺎﺕ " ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮐﻮ ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺷﺐ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺍﺗﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﮔﺮ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺭﺍﺕ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﻟﯿﻠۃﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ  ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺑﮭﯽ ﺑﺠﺎ ﻻﺋﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺁﻟﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ (ﺹ ) ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﺳﮯ
ﻏﻔﻠﺖ ﻧﮧ ﺑﺮﺗﻮ؛ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﺭﺍﺕ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﻟﯿﻠۃﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻧﺎﻡ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﮐﺎ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﺳﺎ ﺣﺼﮧ ﮔﺬﺭﺟﺎﺋﮯ، ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﺷﺘﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﺎ
ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮐﻌﺒﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ : ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﻓﺮﺷﺘﻮ ! ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﻮ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﮕﻮ۔
ﻓﺮﺷﺘﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺣﺎﺟﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻮ ﺭﺟﺐ ﮐﻮ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﮯ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﺩﺭﮔﺬﺭ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔
ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ : ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮐﯿﺎ۔
ﻋﺎﺭﻑ ﮐﺎﻣﻞ ﺍﻭﺭ ﻋﺮﻓﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺟﻮﺍﺩ ﻣَﻠِﮑﯽ ﺗﺒﺮﯾﺰﯼ ﺍﺱ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺑﮩﺘﺮ ﯾﮧ ﮨﮯ  ﮐﮧ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﻨﺘﺎ (ﺍﻭﺭ ﭘﮍﮬﺘﺎ ) ﮨﮯ ﺍﺱ ﺷﺐ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺻﻠﻮﺍﺕ
ﺑﮭﯿﺠﮯ ﺗﺎ ﮐﮧ ﺳﻮﺭﮦ ﻧﺴﺎﺀ ﮐﯽ ﺁﯾﺖ ﭼﮭﯿﺎﺳﯽ ( ﻭَﺇِﺫَﺍ ﺣُﻴِّﻴْﺘُﻢ ﺑِﺘَﺤِﻴَّﺔٍ ﻓَﺤَﻴُّﻮﺍْ ﺑِﺄَﺣْﺴَﻦَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺃَﻭْ ﺭُﺩُّﻭﻫَﺎ ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻰ ﻛُﻞِّ ﺷَﻲْﺀٍ ﺣَﺴِﻴﺒًﺎ ﺟﺐ ﺗﻢ ﭘﺮ ﺗﺤﯿﺖ ﮐﮩﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺗﻢ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺑﮩﺘﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﻭ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮨﺮﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﺑﮩﺖ
ﺣﺴﺎﺏ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ) ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﺻﻠﻮﺍﺕ ﺑﮭﯿﺠﻨﮯ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺮﺽ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﮐﯽ ﺣﺪ ﺗﮏ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ۔
ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻣﻠﻜﯽ ﺗﺒﺮﯾﺰﯼ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﯾﮧ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﺎ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﺳﯽ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ
ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺷﺐ ﮨﯽ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﻥ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﻮ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻨﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ؟
ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺧﻮﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﭼﻮﻧﮑﮧ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﮐﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺩﻥ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﮧ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﮐﯽ ﺟﻤﻌﺮﺍﺕ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﻗﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ  ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﯾﮧ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﺎ
ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﯾﺴﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺭﺍﺕ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﮧ ﺍﻥ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﻮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻨﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ؛ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﻭﮦ ﻟﯿﻠۃ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﻧﮧ ﮨﻮ۔ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻭﺍﺿﺢ
ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻣﻨﺤﺼﺮﺍً ﻟﯿﻠۃﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﯿﮟ۔
ﻟﯿﮑﻦ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺻﺤﯿﺢ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﯾﮧ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺭﻭﺯﮦ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺑﺠﺎ ﻻﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﻭﺯﮦ ﺑﮭﯽ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺭﻭﺯﮦ ﻣﺎﮦ ﺭﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﮨﻮ (ﺑﻠﮑﮧ ﺟﻤﺎﺩﯼ ﺍﻟﺜﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﺁﺧﺮﯼ ﺩﻥ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ